Poniższą nieruchomość przyjęliśmy do oferty w stanie pozostawiającym wiele do życzenia. Zdjęcia „przed” nie budzą złudzeń. Klient kupił to mieszkanie pod wynajem i zdecydował się powierzyć mi zadanie przygotowania nieruchomości i znalezienia jej nowych lokatorów. Jak szybko udało się tego dokonać?

Wzywanie przed jakim stanęłam wiązało się z kompleksowym przygotowaniem mieszkania do remontu pod wynajem. Najważniejsze jednak było przeprowadzenie zmian w taki sposób, aby z jednej strony zmieścić się w określonym budżecie marketingowym, a z drugiej sprawić by oferta była atrakcyjna dla docelowych klientów i w przyszłości gwarantowała szybką sprzedaż.

Początek prac to przede wszystkim określenie grupy docelowej, do której planowaliśmy skierować ofertę. Było to podstawą do dalszych działań. Mieszkanie miało być przeznaczone dla młodych ludzi, dbających o czystość i porządek oraz ceniących estetykę otaczającej ich przestrzeni. Z tego względu, dobór materiałów i kolorystyki nie był przypadkowy. Jednocześnie, w zamyśle inwestora nie było przeinwestowanie w wyposażenie typu meble i dodatki, ale urządzenie lokalu w taki sposób, aby był on przyjemny dla oka, czysty i schludny.

Opłacalny remont

Zakres przeprowadzonych prac ze względów bezpieczeństwa oraz chęci wyeliminowania jakichkolwiek usterek objął wymianę instalacji elektrycznej oraz hydraulicznej. Ponadto inwestor idąc za naszym zaleceniem odświeżył ściany i wymieniił podłogi (linoleum na panele). Parkiet zaleciliśmy pozostawić w niezmienionej formie. Często dywany leżące na takich podłogach stanowią swoistą warstwę ochronną dla drewna.

Ekipa remontowa skuła kafle w kuchni, łazience, toalecie i zastąpiła je ultraneutralnymi barwami, pozwalającymi na zmianę charakteru wnętrza wraz z porą roku. Dzięki przyjętym rozwiązaniom kolorystycznym i wymianie dodatków, osoba zamieszkująca takie wnętrze, będzie w stanie w bardzo prosty sposób dopasować je do swoich potrzeb.

Home staging i sesja zdjęciowa nieruchomości

Po wykonaniu remontu generalnego  inwestor wyposażył kuchnię zgodnie z naszym raportem home stagingowym. Dokonał zakupu mebli (kanapy z typowej sieciówki meblowej), szafy i komody z IKEA oraz elementy dekoracyjne – firany, zasłony, poduszki. Całość zaaranżowaliśmy w taki sposób, aby mieszkanie na wynajem miało jednakowy wizerunek zarówno do sesji zdjęciowej, jak i dnia pokazowego.

Naszym założeniem było stworzenie takiej prezentacji oferty, aby po inwestycji w reklamę wygenerować na niej maksymalnie duży ruch, który przekuje się w minimum 5 prezentacji. Najpierw skierowaliśmy ogłoszenie do naszej wewnętrznej bazy klientów, kolejno wypromowaliśmy w serwisach ogłoszeniowych mocno inwestując w dom.gratka.pl. Działania poskutkowały ogromnym zainteresowaniem i mieszkanie na wynajem znalazło najemcę już pierwszego dnia pokazowego. Cel osiągnięty!

To, czy warto wyremontować mieszkanie aby je szybko wynająć lub sprzedać, pozostawiamy do oceny Internautów. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z naszymi ofertami nieruchomości.