Jaka jest jedna z najważniejszych składowych sukcesu? Przede wszystkim to, żeby nigdy nie przestawać się uczyć. W ubiegły weekend mieliśmy ku temu dwie wyśmienite okazje. Chłonęliśmy wiedzę pełnymi garściami na konferencji Case Open 2016 oraz podczas 6. edycji recamp.pl. Na co warto zwrócić szczególną uwagę?

Jak mawiał Benjamin Britten: “Z nauką jest jak z wiosłowa­niem pod prąd. Sko­ro tyl­ko zap­rzes­ta­niesz pra­cy, za­raz spycha cię do tyłu”. Tempo rynkowych zmian oraz konieczność utrzymywania szybkości działania, wymagają od marek stosowania ciągłych innowacji i wdrażania nowych rozwiązań. Jakie zmiany czekają rynek nieruchomości?

Koncentracja na jednostkach

Era wielkiej tuby odeszła w całkowite zapomnienie. Każdy klient, tak samo jak jego nieruchomość, wymagają indywidualnego podejścia. Bezpowrotnie minęły już czasy, w których każdą sprzedaż można było traktować liniowo. Zarówno w komunikacji, jak i planach marketingowych, uwzględnić należy maksymalne możliwe zbliżenie się do klienta. Taka strategia stoi zarówno za lawinowo rosnącą popularnością wyłącznych umów pośrednictwa oraz narzędzi takich jak individeo, które mieliśmy przyjemność poznać podczas konferencji Case Open. Postępująca personalizacja kampanii reklamowych nie pozostaje bez wpływu na oferty nieruchomości. W jej myśl, każdy produkt należy zaprezentować w taki sposób, aby potencjalny klient mógł odnaleźć w niej część siebie. Mieszkania czy domy nie są w tej sytuacji wyjątkiem.

Otwarcie na niestandardowe działania

Kiedy koncern Daimler AG decydował się na dotarcie do serc młodszych klientów przez kulturę i sztukę, wielu zastanawiało się nad zasadnością tego pomysłu. Dziś wiadomo, że założenie Stacji Mercedes, zlokalizowanej na warszawskim Powiślu, było jednym z najlepszych posunięć tej marki w Polsce. Co stoi na przeszkodzie, abyś w swoim biznesie zaryzykował podobne działanie? Nikt nie każe Ci stawiać modnego lokalu w prestiżowej dzielnicy, ale zawsze możesz zrobić coś dla społeczności. Jak? Zobacz jak robimy to we Freedom: #freeUP

Prawdziwa współpraca

Pod tym hasłem przebiegała 6 edycja recamp.pl. Pośrednicy z całej Polski wymieniali się swoim doświadczeniem i nawoływali do współpracy na rzecz klientów. Wszakże to ich dobro powinno być zawsze głównym celem przedsiębiorców.

Ja we współpracy widzę dużo korzyści, ale dwie przekonują mnie zupełnie. Dzięki współpracy dochodzi przede wszystkim do szybszego skojarzenia stron transakcji, a co za tym idzie do szybszej transakcji, zadowolenia klientów, rekomendacji i kolejnych transakcji. Poza tym współpraca pozwala na udostępnienie oferty większemu gronu potencjalnych klientów.

Katarzyna Pianko-Szlachta, Dom Czy Mieszkanie

Jak szybko te zmiany staną się regułą na rynku nieruchomości i jak wpłyną na #szybkość pracy pośredników? Jak wyglądać będzie współpraca między biurami i na jakie ciekawe inicjatywy się zdobędą? Zapraszamy do dyskusji!